drygt.

har ringt ABC i två dagar nu, för att få tag på fredrika.
(det är inte så jävla lätt som ni tror, jag försöker söka mod och ork till det,
kändes som att bada i en isvak.)
hon rang mig idag, för hon hade inte varit där, då när jag ringde.
jag fick en tid.

jag känner att min kropp sakta typ bryt ners eller nått sånt.
känner hur den blir svagare och svagare.
kanske dags för ett återbesök till säter?
jag vet inte. fick ju ingen hjälp där.

jag är så glad att jag köpte alva.
men hur ska jag kunna ta hand om henne fullt ut,
när jag inte klarar av att ta hand om mig.?

Jag hoppas mötet hos Fredrika går bra.

Idag skulle jag, mamma och alva åkt bort till Jenny och leta svamp/bär,
men jag orkade inte. så mamma och alva åkte själva dit.
jag känner bara att jag sviker alla så mkt hela tiden.
jag hatar detta.

Nu ska jag fixa Alvas pärm med grejer och göra iordning foton ochsådär.

Kommentarer
Postat av: Syster

Du skulle vart med idag! Det var så längesen du kom och hälsade på. Pussar <3<3<3

2010-09-02 @ 20:45:03
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0