fredrika.

har inte kunnat skriva på ett tag.
internet har krånglat.

var som sagt hos Fredrika i förra veckan.
vi fick mkt sagt.
sen efter så stannade jag på bildterapin.
jag hade aldrig varit med förut, så dom förklarade lite snabbt vad det gick ut på,
denna gång, skulle vi förklara våra "känslor/vad vi varit med om" genom att måla ett träd.
jag satt där som en idiot, och visste inte alls vad jag skulle göra.
till slut så blev det två bilder för mig.
ena trädet, var som en eld, alltså, grenarna var eldflammor/lågor, och den andra var grenar som stack
ut med små bilder som jag försökt rita vad jag varit med om.
flera fick ju bilder om maten.
och när mamma och jenny inte förstått.
sen våldtäckten i tyskland.
osv.
sen när allt var slut, så sa en av dom som höll i allt, att jag skulle stanna kvar.
hon tyckte det verkade som att jag inte fick allt sagt. osv osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0