anfall.

fick ett krampanfall igår kväll.
minns att jag satt vid datorn, sen började skärmen flimra(stava?),
jag antog att något var påväg att hända, försökte stänga av,
och hinna in till min säng,
men tydligen så gjorde jag inte det.

vet inte hur länge jag var borta, men vaknade upp helt groggy,
och det första jag ser är att jag ligger i mitt rum,
mamma som står och ser orolig ut,
och framför mig sitter det två snygga ambulans-killar.

mamma, eller om det var jenny, hade ringt ambulans,
och dom som kom har tydligen varit här flera ggr.
dom ville såklart att jag skulle åka med in till sjukhuset,
fick tom. prata med någon "superläkare" i deras telefon,
men jag vägrade.

tycker det känns så onödigt, och det var tydligen inte så allvarligt denna gång,
men har fort. lökigt ont i huvudet, måste ha slagit i det först.

märkte att min glasögon var hur snea och vinda som helst,
så var in på stan idag och bad att dom skulle fixa till dom,
och hon i kassan bara; "ojojoj!! dom här har fått sig en rejäl smäll!!"
dom är inte fixade än, dom behövdes tydligen plockas isär, "värmas om", osv,
innan dom kunde fixa det. men då vet jag iaf varför dom såg ut som dom gjorde.


Kommentarer
Postat av: Esther

Äter du ingen Epelepsi-medicin?

2011-04-04 @ 15:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0