jävla skit

värsta skitdagen det varit idag.
jag och jimmy sågs på stan, för att styra en del ärenden,
sen satte vi oss ute i solen, och hade köpt med oss lite mat,
men jag slängde halva min sallad,
sen sa jag att jag skulle till konsum och köpa en del grejer,
så gick vi dit.
jag minns att jag började flacka med blicken och blev yr,
sen är det svart.

vet inte hur länge jag var borta, men vaknade upp på golvet i konsum.
jag hade fått ett annfall,
som tur var så var Jimmy med mig, och mamma hade talat om för honom,
vad han skulle göra om jag fick ett epelepsiannfall.

jag minns ingenting, men det hade kommit en ambulans,
och jag var lika borta som vanligt,
när jag får ett annfall,
denna gången slog jag inte sönder min panna osv, men
trodde det var 2007 när ambulanspersonalen frågade om jag visste vad det var för år.

mår väll lite bättre nu, vet inte varför det hände.
jag tänker iaf. inte gå in till konsum fler ggr.



Kommentarer
Postat av: Hm.

Varför ringa ambulans varenda gång man får ett anfall..? Onödigt.

2011-04-24 @ 00:38:03
Postat av: Nina

Hoppas du mår bra igen nu Hanna!

och tur att du inte var ensam.

Kram och glad påsk i efterskott!

/Nina

2011-04-25 @ 11:08:56
URL: http://nian.bloggagratis.se/
Postat av: Marina

Man kan undra vad inlägget postat av "Hm" står för egentligen. Helt rätt agerat att ringa ambulans var det i alla fall. Skönt att det gick bra./Marina

2011-04-25 @ 23:17:51
Postat av: Syster

<3<3<3

2011-04-26 @ 14:32:26
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0