smitning

Jimmy kom tillbaka senare på kvällen,
det var väldigt snällt och trevligt. Tack.
Efter vi vaknat idag,
och jag mådde väll nästan helt okej från anfallet igår,
så tog vi en sväng till kupolen,
skönt att det inte var överbefolkat.

sen, typ en halvtimme efter han åkte hem från mig,
så lyckades alva smita ut,
och sprang runt typ hela lergärdet ett antal ggr.
det slutade med att hon sprang in på en gård där det låg massa leksaker ut,
och granngården hade lika, hon sprang och lekte med deras bollar,
så lyckades hon bita snder en boll (hello kitty) värsta pinsamt,
tillslut så fick jag fast henne, fick tag henne i svansen,
sen sa "mamman" i huset där alva bitit sönder bollen, att vi måste köpa en ny,
så kom hon ut med kvitto och visade massa,
men det var lite konstigt, för när alva fick tag på den först,
så sa hon "det gör inget, den är ändå trasig".
men icke, när jag väl fångat in alva blev hon värsta sura grannkärringen,
(nästan som krabbtanten i smala sussie, fast värre och inte komisk)
jag gick iaf över med pengar senare, och då var hon som en annan människa.
ibland, typ aldrig förstår jag mig inte på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0