ninan, sis und ich <3

Nu har jag "lånat" lite text och bilder från min sis blogg, men har ändrat texten en del;

Sis och jag tog en trip ner till Sala och hälsade på Ninan.
Det var jättekul att ses. Vi hade med oss presenter och lite fika,
för att fira hennes födelsedag för ett par veckor sedan.
Ninan hade aldrig tvättat bilen i en biltvätt så vi följde med och var moraliskt stöd,
och såklart det klassiska, att köpa glass och äta när man tvättar bilen,
mwn det var kö, så vi hann äta upp den innan,
vi hade lite problem med att ta bort antennen, vi fick inte lös den,
så ninan "tejpade" ner den ist.
Av bilden att dömma tyckte ninan att det var riktigt otäckt...

Jag kände mig värsta yr och vinglig, sis sa att det såg ut som jag var full när jag gick.
jag blev versta ledsen, jag blir så ibland när jag börja känna att jag ska få ett annfall,
eller att jag ska svimma. Jag kan inte hjälpa det,
nu har jag verkligen börjat fundera varför mina "kompisar" inte vill umgås med mig längre,
vet att att några har "sagt upp" kontakten för dom tror jag tar droger,
har fått höra det flera ggr, det är inget kul alls,
jag kan FÖR FAN!!!! inte hjälpa att jag fått epelepsi, och att medecinen jag äter ger wierda biverkningar.

lite bilder från dagen hos Ninan i Sala (det är min sis som tagit dom)


Ninan fick en flaska rose av mig, (hade iof.) skickat ett presentkort,
på Bokia, men ville ge henne något mer.


och så fick Ninan den senaste Harry Potter filmen av mig.
vi två är lite Harry Potter freak(stava?)


Sis hade köpt värsta fina glasen till helnne, jag tyckte "bottnen" var jättefin!


När jag tog en powernap, så tjuvstartade sis och ninan på salladen ninan glort.
dom satt ute på ballkongen i det jättehärliga vädret,
ninans katt var oxå med.


sen när jag kände mig piggare så åt jag lite sallad, värsta god den var!!
det var i massa gott som jag inte brukar ha i (jag är ju vegitarian)
vi satt inne i ninans säng och pratade en massa minnen,
åh vad musigt det var! trivs så bra när vi tre träffas <3<3


påväg till biltvätten, och glassen :)


Ninan var lite rädd. Jag och sis skrattade mest.
jag tycker det är ganska mysigt att åka i sånna "tvättar"
Men nu när vi åkte, så tänkte jag bara på senaste BECK filmen,
"Levande begravd", då är det ju en kvinna som blir "överfallen" i en bil tvätt,
sen blir hon typ sövd och nergrävd i en slags kista i någon sandlåda,
sen är det en unge och hennes mamma som hör knackningar, men vi klarade oss.


efteråt blev det kaffe och te och massa goda kakor och annat gott.
det blev som förr i tiden/när vi var yngre, det blev en massa gott fika,
jag satt och tänkte på alla kakfat som var fyllda med kakor och godis när vi var hemma hos ninan,
ninans mamma bakade alltid så goda kakor, som vi fick, massor! :)
och samtidigt spelade vi roobokod(stava?) världens bästa spel!!!!!!!

hursomhelst, Tack sis och ninan!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0