Ninan <3

vaknade till och kan inte somna om,
jag bloggar lite, sen slår jag på en film och ser om jag kan somna.

värsta störigt, eftersom jag och Jimmy inte hann med marknaden,
så bestände vi att vi skulle dit på söndag,
men så klart så hade jag glömt att sis und ich ska till Ninan,
så det blir ingen marknad, jag som ville ha en ballong.
"jag vill ha en sånn ballong!!" min klassiska replik när det är marknad,
nu kom jag tänka på alla gånger jag, sis och ninan varit med ninans föräldrar på marknaden.

Ninan! jag skulle vilja ha era klassiska strumpor, dom är ju värsta skönt, och fina! hälsa mamman det!


Ska bli kul att träffa Ninan, min andra syster (som jag säger)
Det blir en lite mini road trip, men kul ändå :)


en klassisk bild med sis,mejoch ninan, en av alla gånger vi sov i ninans lekstuga.


Ninan und ich när vi är i furuvik


ful bild på mig, (som vanligt), men Ninan är så klart alltid snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0