wierd

jag sover på så konstiga tider.
när jag är jätte trött så sover jag typ 4 eller 5 timmar,
och är värsta pigg när jag vaknar.
men när jag väl behöver sova blir det typ en eller två timmar,
och när jag är pigg, så kan jag sova över åtta timmar.
allt blir felvänt.

fick ett , eller ja, har fått flera fina sms på senaste tiden,
har väldigt svårt att förstå, eller vad man säger, att det är allvar.
får väl försöka lära mig.

som vanligt så hör jag inte min telefon,
och som vanligt så tog jag en alldeles för lång power nap,
så såg jag samtalen och sms:en jag missat,
hade ett missat samtal från en av dom som var med under provspelningen,
ville inte ringa nu, men jag skickade ett sms, fick svar,
och vi skulle höras imorgon.

nu tror jag att jag vill sova.
över und out!// HH


Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas det var ett bra samtal de ville prata om :)

2011-04-15 @ 11:45:32
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0