wierd

känns wierd;

After decision by the band members Samuel Giers is no longer the drummer in Mando Diao. We wish him all the best in the future. Samuel would like to thank all the fans for all the good times together and hope to see you somewhere in the near future.

fick veta lite saker om det av en mkt kär vänn,
och det lät helknäppt, varför dom sparkar honom.
jag tror det har hänt något mera mellan dom i bandet.

kanske därför dom bara ska spela akustiskt (stava)? på PL iår.

jag får själv höra mig för lite. gick nyss upp och väckte mamma och sa det,
såklart jag väckte henne och störde henne, men hon lyssnade iaf.

H-"förlåt jag väckte dig, men jag var bara tvungen att säga det"
M-"det gör inget, inte så jätte mkt iaf"
H-"förlåt det var inget viktigt"
M-"men viktigt för dig kanske?"
H-"jo"

undrar vem den nye blir, eller on det blir någon ny?
dom kanske slutar. vi får se, i framtiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0