06:21

Mamma får en massa blåmärken på sina ben,
pga, sina mediciner hon äter för sina blodsjukdommar hom har.
Jag har oxå börjat fått massa blåmärken, då och då, som bara dyker upp,
och för någon dag sedan så frågade mamma om jag hade fått några fler,
för hon hade börjat få fler, och hon visade mig dom, och sen att det är,
typ en "vit prick" i mitten av dom, och att det är en blodpropp,
så hon ville kolla mina.

det finns ju farliga och ofarliga blodproppar, mammas är ofarliga,
undra om jag oxå har det, och vilken sort det är?

om dom är farliga och jag dör, så blir säkert många glada,
för jag verkar inte vara populär, folk snackar skit om mig,
sprider rykten, våldtar mig, ljuger ihop grejer, beskyller mig för att jag knarkar.

Jag vill bli polis, men kan inte bli det för min sjukdom, men kan man bli krimmare ist?


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja det måste du kunna bli. Du vet att jag kollade upp en krim-kurs åt dig förut. Ska se om jag kan hitta den igen!

2011-08-01 @ 09:37:35
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Kikade in på din blogg idag. Det var läge sen senast. Blir ledsen när du säger sånt som att folk skulle bli glada om något hände dig. Det är inte sant så du får inte tro nåt sånt! Jag hoppas verkligen att det inte är någon fara med blåmärkena. kram!

2011-08-02 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0