bland

Var in på stan idag, skulle till synsam och lämnamina glasgon,
se om dom kunde laga dom, ena glaset hade lostnat (stava?),
och bågen hade gått av på ett ställe.
trodde inte dom skulle kunna göra det,
men jag ska in imorgon och hämta dom, bra. bättre än att köpa nya bågar,
och glas för massa tusen, har jag absolut inte råd med,
såfall får jag brja gå på gatan.

gjorde en del andra ärenden på stan, blev så himla varm och svettig,
efter allt springande, kände mig som världens fetto,
jag blev på dåligt humör (som jag ofta blir nuförtiden),
gick och svor för mig själv, så det slutade med att jag gick in till Lindex,
köpte en klänning och underkläder, och skor, så bytte jag om,
och kände mig som en lite frächare(stava?) människa.

Sen styrde jag och Jimmy upp en liten "ett-träffas-och-prata-stund".

nu sitter jag här, fet och jävlig. lifie is a bitch and then you die.


köpte en väska till mamma, hon gillar rosor.


sen fick hon ett rosigt armband oxå.


äntligen hittade jag det mörkröda läppstiftet jag letat efter SÅ länge.


köpte film oxå.





har varit och kollat efter den här boken sjukt många ggr. på biblioteket,
har lånat den förut, och nu hittade jag den öntligen igen.


köpte lite klubbor oxå.


jag vet, jag ser ut som en gravid mango, som är övermogen,
men köpte denna klänning och ett par svarta skor oxå.


Fick dessa filmer i paket idag.


Mamma och Jenny var på IKEA hela dagen, och jag fick en "cd/dvd/film hylla."
behövsa, jag har högar med filmer som väntar att få en plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0