lökiga poliser osv.

jag tog en vända in till stan ,
efter att äntligen blivit utvilad efter anfallet.
hatar att det tar sånn tid,
ibland efter så är jag fort. yrslig,
så det har hänt att folk blivit sura och arga på mig,
för dom tror jag tar droger, eller är full.
det är inte alls kul.

som den gången när jag skulle på OASIS i sthlm,
tror det var andra eller tredje gången jag skulle se dom,
så kom det fram en polis till mig, och sa att jag skulle lämna området,
för jag såg påverkad ut. blev så jävla förbannad.

jag slet upp mina reccept (har alltid dom med mig nu förtiden),
och visade vilka medeciner jag äter, bla för epelepsin.
jag sa tom. att dom kunde ringa min mamma och få det bekräftat.

jag kände mig så jävla förnedrad,
fick inte ens sitta på platsen jag bokat,
jag  hörde på typ två,tre,fyra låtar,
sen gick jag därifrån.

jävla äckel-poliser, som förstörde min kväll,
resten av natten tillbringade jag på vandrarhemmet,
gråtandes, och lyssnade på en oasis cd-live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0