stan och Marilyn.

var in till stan och styrde lite grejer.
jag gick igenom gallerian, efter jag varit på synsam,
och då såg jag Matilda (kompis från gymnasiet) jobba.
värsta roligt att träffa henne! :)
jag köpte ett par jättesöta ros-örhängen.

jag tog en sväng förbi godisaffären, som vanligt,
och frågade om jag fick plocka på mig en låda med godis,
(jag köper alltid så mkt, så påsen blir överfull).
dom är så trevliga och snälla där inne!
jag brukar få rabatt, och vi pratar alltid om mando. <3

sen tog jag en sväng förbi folk & rock,
blev förvånad att det inte var Ingemar som jobbade.
Jag frågade dom två i kassan vart han var,
han är på semester. det förtjänar han verkligen!!!!
jag har aldrig sett en person som jobbat så mkt och kan så mkt om musik som han!

sen hann jag upp till ICA och hämtade ett paket.
Min älskade Marilyn bok hade kommit!
Jag har lånat en bok på biblioteket som heter " Marilyn Monroe - Boken om mig",
vet inte hur många ggr jag lånat den, men nu har jag äntligen en egen! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0