stan

Jag och Jimmy var på stan igår, kollade runt lite osv.
Sen ville jag köpa sugisar (alltså godisar som man kan suga på),
så vi gck in i min vaforit affär, vi är stammisar där nu.
det blir alltid samtal om mando, och sen vet dom precis vad jag/vi vill ha :)

så då när mannen (det är ett par som har den, Cacao) skulle öppna locket,
på mina favorit godisar, så tappar han hela lådan, och alla ramlar ut.
och jag kunde inte hålla mig, jag gapskrattade värsta länge, och även när vi var påväg därifrån.
han börjar plocka i dom i lådan igen, och jag bara;

"men så kan du ju inte göra! du kan ju inte sälja dom när dom legat på golvet."

och han förklarar att han bara öser i dom för att slänga dom, och jag lite skämtsamt;

"men då kan ju jag få dom, jag bryr mig inte!"
så fick jag en nästan helt full låda med godis :)


Vi var oxå in på Lindex en sväng, gick och strosade runt på barnavdelningen,
och hittade en kjol;

(ska försöka få lite färg i min garderob, finns bara svarta band-tröjor och stayups)

sen blev det ett par mysbyxor, värsta stora dom var/är ;


sen hittade jag en lila och svartrandig "klänning", men jag var alldelles för FET för den.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken tur en hel burk med godis och en söt kjol! :)

2011-08-06 @ 10:42:56
URL: http://nian.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0