David Yates, J.K Rowling und Tommy roar oss.



Idag, eller ja, igår natt och för två timmar sedan, var Jimmy och jag på bio.
Det var väldigt kul, och trevligt.
innan blev vi igenkända av en tjej som sett oss på calles skivsläpp,
typ över ett halvt år sedan. fick berömm för mina tatueringar oxå.

det var inte så många i salongen, tyckte nästan det blev lite pinsamt,
när jag skrattade ashögt helatiden, fast oxå när man inte skulle skratta,
men jag är ju lite störd av mig ibland, så det blir så ibland.

Filmen var väldigt bra. mycket bra!!!!!!!
tänker fortfarande på slutscenen.

måste be Jimmy att vi ska styra ett youtube-klipp, med två av personerna i filmen,
och Ronja och Birk, i ronjarövardotter.


(Jenny, glöm inte att gå in och skratta med tommy och pippi på youtube om du har tråkigt.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0