kupolen med Jimmy.

drygt var det.
verkade som halva sverige var där.
men fick några gjrejer fick vi gjorda iaf.


lite fler armband, nu har jag nog 200.


herravdelningen har mkt snyggare tröjor tycker jag.


Hittade en kjol för 30 kr. men den var inte alls snygg på mig.
(brukar prova först när jag är hemma, hatar provrum).
Kanske ger den till sis, eller så syr jag om den.


två par nätstrumpbyxor, men dom är inte inköpta på kupolen.
Jimmy visade mig en sex/het/porr/ osv. affär jag inte sett förut,
dom ska tydligen stänga, så allt var på 50%.


köpte mig en svart boa oxå.
måste ta mig dit igen någon dag innan dom stänger. dom har verkligen snygga stayups,
strumpbyxor osv. osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0