ledsen,arg,besviken,dum osv.

Inatt skulle jag har varit på bio, 
på premiären av den sista Harry Potter filmen med Jimmy.
Men så blev det inte......

Förlåt Jimmy!
hoppas du fick någon annan att gå med.
Jag är dum i huvudet du vet det.
Jag blir så där knäpp och störd ibland.

Kan jag gottgöra dig på något sätt?
Du är ALLTID, ALLTID!!!!!! så himmla snäll,
omtänksam, snygg och bra hela tiden.

Och jag bara förstör.
Jag sa ju det, jag är ingen bra människa att umgås med.
Folk snackar skit om mig, folk tror jag tar droger och sprider det.

Du är en av dom finaste människor jag träffat.
bara så du vet. <3





Kommentarer
Postat av: Syster

Blir så glad av att se er tillsammans! Det var mysigt att ni kom förbi en liten stund igår <3

2011-07-14 @ 09:46:08
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0