lite sent från sthlms äventyret.

Igentligen hade jag och Jimmy inte tänkt stanna kvar,
utan åka hem med sista nattåget, men så bidde det inte.
Vi kom till allsången innan solen gått upp,
vi väntade där hela dagen, typ alla som stod upp och satt,
var där för Erik Saade (stavar jag rätt?) jag vet knappt vem han är.

när vi stod där längst fram och väntade så kom calle ut och skulle repetera lite,
jag ställde mig upp tjoa och hade mig, klappade händer osv.
ingen annan gjorde något. alla tittade på mig som jag var dum i huvudet,
men det var ju han jag och jimmy var där för!

sen efter hundra timmar, och massa dryga erik saad fans som tyckte vi störde och var ivägen,
så gick vi och satte oss på en bänk istället. vi hamnade ju ganska långt bak,
(sist så var jag framme hela tiden), men vi såg och hörde bra,
och jag kunde ta en del korta tupplurar i jimmys knä.

som sagt vi tänkte ju inte stanna, men när allt var slut så mötte vi Jessica, och Anja,
älskade Anja från Hamburg som jag inte sett på år och dar,
samma sak med snygga EE<3 vi bestämmde oss att gå ut, så jag und jimmy tog in
på ett hostel, tog hundra år innan vi hittade det, men så blev det värsta drygt, iaf för mig,
jag hade ju inget om byte med mig, och jag kände mig värsta sloig och svettig efter allsången,
så jag och Jimmy sprang runt och letade efter alla natt öppna affärer,
för att hitt både det ena och det andra. vi lyckades ganska bra.

Det blev en hel natt och tidig morgon på debaser vid slussen, men vi alla hade jätte kul,
så hoppas få göra om en utgång like this again!


jimmy und ich on way to skansen


Jimmy, Håkan, eller är det Dylan?




det var ganska många långa sånna här ker.


Calle repar lite, jag var den enda som ställde mig upp och ropade,
och klappade händerna när han kom ut.


calle <3


Calle var värsta proper i fin kostym,
han skulle på bröllop efter spelningen, så han hade klätt upp sig fint,
jag hann träffa honom innan spelningen oxå. :)


Calle<3 ute i publiken.

Jag lägger inte upp andra bilder på dom andra, jag var bara där för att se calle,
umgås med jimmy, anja, ee und shes friend.

När jag und jimmy kom till vårat hostel,
och skulle tjecka in, så beskrev dom Jimmys namn så här: Eimmi Björktork.


Medan Jimmy und ich väntade på dom andra så tog vi en drink,


dom hade mysiga "gungor" (eller fågelhålkar) som jag kallade det.


dylan und ich.


sen äntligen kom dom.




HH und Bambi<3


underbart att få träffa bästa anja!! nästan ett år sen sist.


Sandviken, Borlänge und Hamburg. <3<3<3

drinkar to all the peopel










Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är så glad att du hade det så roligt! <3

2011-07-31 @ 22:35:03
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0