namnsdag

Idag har jag, jenny und mamma namnsdag.
mamma har iof. två; kerstin,kristina och jag och jenny har kristina (släkt namn)
Jag som vanligt kunde inte hålla mig, så mamma fick sin present för ett par dagar sen,
och jenny fick sin innan hon åkte, jag gjorde två kort till mamma,
och köpte ett presentkort,
sen fick hon ett kort idag oxå. (bara för att)

vet inte om jenny tog presenten med sig utomlands, men jag skickade en till iaf.
(från jimmy oxå).


Mamma hade gjort värsta fina påsen med presenter i;



värsta snygga plånboken :D


en liten ask, eller vad man kallar det, nu kan jag äntligen lägga,
mina medeciner i en "ask/behållare" som inte ser ut som en burk med knark i,
(som jag blivit anklagad för, så JÄVLA många ggr.)


fick även denna söta sko oxå :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack för presenten. Puss <3

2011-07-27 @ 19:08:20
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0