Pappa<3<3<3<3<3, Branden & mer.

Pappa kom till världen 17/7.
han dog 17/7, för 5 årsedan.





Har fortfarande ont i magen,
är arg och ledsen att jag inte hann säga det jag ville få sagt.
Varför ska livet vara så orättvist?

Det talas mkt om att det är unga människor som dör i cancer,
min pappa fick sin cancer när han var ung,
men fick inte veta det fören han var "vuxen".

när ska detta vända?

en av mina älskade,finaste,underbaraste personer jag träffat
gick bort för ett år sedan.


min mamma har en blodsjukdom. jag ser när hon mår bra,
och när hon mår dåligt.
ofta så får jag skulden till allt som går fel,
fast det inte är meningen.


Jag har oxå en, nej, nu ljög jag, jag har två sjukdomar som tär på oss båda.
folk frågar varför jag inte flyttar hemifrån. då vill jag bara slå till dom.
dom skriver dumma komentarer, hånar osv.
FATTA!!!!! att har man blivit våldtagen tre ggr,
varit instängd i ett hus som brann ner till grunden,
varit nära att brinna inne för alla JÄVLA FITT ÄCKLIGA grannar stod ivägen,
så brandmännen inte hann fram i tid, så jag fick hoppa ner från taket.

vad är det för mening med att stå och glo??!!!
jag stod och skrek efter hjälp, massa grannar och folk stod bara och tittade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0