PL osv.

Årets PL var det sjukaste jag varit med om, såg typ inga band,
var påväg att svimma och få anfall stup i kvarten,
grät floder som en 5-åring.
nu lägger jag bara in bilderna som jag fort. inte lagt in,
orkar inte ta dom i ordning. många av dom är sjukt dåliga,
men struntsamma, orkar inte bry mig:
















söndergråten, låg och grät som ett litet barn, mamma kom ner och tröstade.
inget hjälpte, var ledsen att jag missat artister, och att jag mår som jag mår,
och att bli utnytjad, och våldtäkterna, jag orkade inte hålla allt innom mig,
jag bröt ihop.


blåmärken och svullet ben, på det så redan feta benet.
märkte idag att jag fått blåmärken på ryggen oxå.
och min näsa är grönblå efter jag ramlat. jag ser misshandlad ut.




styrde frukost till Jimmy.


Ja, va fan ska jag säga.  Såg inga artister som jag räknat in,
ja, förutom Mando och Calle och The Ark. med hande velat sett strokes,
håkan, bob dylan (fast jag sett honom två ggr förut, och han var tråkig, men bara för att,
iof kan inte räkna spelingarna med mando jag sett, men jaja, lalala, hur som helst.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0