sushi.Jimmy.Farmor

Jag och Jimmy tog en sväng till stan igår,
igentligen var det meningen att vi skulle till falun,
men som dom andra 3 ggr vi varit påväg dit,
så stannade vi kvar i blge.
vi gick och åt sushi. mums!

På väg till bussen hem så såg jag min farmor,
så jag vinkade till Jimmy när han åkte hem,
och sprang ikapp farmor sen.
hon bjöd på mjukglass. min favorit.

var så längesedan jag träffade henne, och var ute vid gravarna,
om jag fort. kunde få köra lilla bilen, så hade jag åkt till henne,
minst en gång i veckan, och tagit med henne ut till torsång och stora tuna.

Jag väntade tills hennes buss kom, sen så gick jag in på
Body Shop och köpte en ny fondaution(stava?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0