14:35

har sovit sjukt dåligt senaste nätterna,
jag gick verkligen som en zombie när jag skulle bort till samtalet,
men för wn gångskull så kändes det ändå bra att jag skulle dit,
för jag visste att vi skulle disskutera DET, och att dom skulle hjälpa mig,
vi rang en massa samtal, hon pratade med dom, jag pratade med dom.

helt sjukt att på två veckor har dom lyckats hjälpt mig med sjukt mkt saker som äckel-ABC (kallar det så nu),
inte kunnat hjälpt mig på flera år. dom har bara tyckt jag varit så störd, öppen att prata om allt, att dom viille att jag skulle prata in för dom andra. vafan, jag behöver ju oxå hjälp!! idioter.

när jag berättade det för "samtalen", så vart dom lika chockade och förvånad som jag, när jag fick höra vad dom på ABC sa till mig.

snart somnar jag känns det som, sov tre timmar inatt. måste hålla mig vaken till sju iaf, sen somna.
måste styra en del grejer innan, hoppas jag kan,

pratade lite med sis på förmiddagen, sen efter samtalet så var jag bara tvungen att gå in på banken,
för att se om *** jobbade ;)
efter, när jag kommer ut, så går en som jag känner förbi mig, jag ska precis säga hej, men då vänder han bort huvudet. fan vad jag blev sur, vi och en del andra nice personer umgiks jätte mkt,
men så helt plötsligt blev det ett break. fattar inte varför. men nu efter dessa långa funderingar så fattar jag,

vissa har spprit ut att jag tar droger, är psyksjuk osv. osv. inte konstigt att ingen vill ses längre, och att skitsnacket går.   nu får jag väl höra att jag ljuger och snackar skit. men det gör jag intr. jag är inte som ni.

Kommentarer
Postat av: Syster

Det finns ingen så tuff och stark person som du! Alla som snackar skit är fega av avundsjuka. <3

hahaha, värsta roligt att du gick in och tittade!! :)

2012-02-27 @ 15:20:23
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tuff och stark, kom ut ur bubblan och se realistiskt på tillvaron. Vem fan är avundsjuk på någon av er????

2012-03-01 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0