läkarbesök

var hos en läkare igår, var helt inställd på att jag skulle göra ultraljud och grejer, så var lite nervös,
men det blev det inte, det blev en timmes långt samtal, och lyssna på hjärta, lungor, osv.
tydligen så ska jag göra dendär ultra-grejen i falun, men det stod på lappen jag fick att jag skulle göra den på vc i kvarnsveden, hursomhelst, det blev nästan över en timmes samtal med doktorn, det kändes bra, att få tala ut med någon som lyssar, mamma och sis är ju som två snögubbar, står bara still, så fort man ska prata allvar, så smälter dom ihop och gömmer sig. han sa han skulle hjälpa mig med kontakter. men det är mkt som händer just nu.


ville flacha mig lite.






jag fick ett bamsemärke :)

Kommentarer
Postat av: Syster

<3<3<3

2012-02-02 @ 00:26:51
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: S

Heja Hanna! :)

2012-02-03 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0