spår.

för ett par dagar sen, när jag gick till bussen,
genade(eller hur det stavas) över åkern, det går snabbara då,
så såg jag en massa spår i snön. jag som fort. är töntig, fick minnen tillbaka,

när man var ute i "mulleskogen" och letade spår, när man gick på dagis, och sen skulle rita dom,
när man kom tillbaka., hursomhelst, jag såg en massa spår tidigare idag, på gräsmattan,
så jag tog ett varv och faktiskt :), jag "kunde" alla spår jag såg.^^ (intressant eller? anteckna??)

sen när mamma kom hem så sa hon att hon sett en massa spår runt vårat hus,
"ett av dom måste komma från en varg eller stor räv".
jag gapskrattade och sa att det var mina spår. lite kul. lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0