träffade på en mysig major.

när jag var påväg hem från falun, från ABC, så var det verkligen jätte mkt folk på bussen,
så som det brukade vara när jag åkte till och från HBO.
hur som helst, jag hittade en ledig plats,
bredvid en kille som hade en hund med sig.
hunden var en blandning av alla hundraser vi haft,
så jag blev värsta kär i den!!

tänkte inte på att fråga om jag fick klappa den,
började bara att kela med den, pussa på den, och den la sig i mitt knä :)

sen kom jag på att jag skulle frågat, så jag bad om ursäkt,
till killen som hade den,
men han sa det var helt lungt,
så började vi prata massa hund-stuff osv.

sen kom det på en tant som satte sig mitt emot oss,
och hon trodde vi var ett par, för hunden, Major(som den hette) låg i mitt knä,
och hon började prata om hundtricket, och han, Johan, tror jag han hette, sa att det händer ofta,
att folk pratar mer med hunden än honom ^^

kände mig värsta dum då, så jag bytte samtalsämne (det första som kom upp i mitt huvud).

både han och jag skulle av i blge, han tackade för hjälpen, (fattade inte riktigt vad han menade),
men kanske för att major låg i mitt knä under bussresan, och inte störde andra.

det var trevligt iaf att få lära känna två st lite grann. (fick fina tass avtryck på mina ben),
synd jag inte kunde fota det. Major stod och tittade ut genom fönstret oxå,
och la framtassarna runt halsen :) helt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Syster

Åhh, vad gulligt! Å du är så bra som kan börja prata med vem som helst, om vad som helst. Det är det få som kan! <3

2012-02-03 @ 09:27:42
URL: http://jennyfilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0