13:46

är i stan för styra en del grejer, sitter på biblioteket.
letar en del böcker för teater-grejen.
vet inte än om jag vill göra det. känns bara meningslöst och hopplöst.

fick flera utskällningar igår av mamma.
att jag inte gör något.
att jag är ivägen.
att jag inte söker bidrag eller jobb.
osv. osv. osv.

sen när jag sa att jag visst gjort det så sa hon rakt i ansiktet;
"det tror jag inte, inte alls på!"

hur fan ska jag kunna bli motiverad när ingen tror på mig?
och så har jag fått vetat att både jenny och mamma pratat med ABC,
utan min vetskap(eller vad man säger).
dom går bakom ryggen på mig hela tiden.!
ingen av dom kan föra ett normalt samtal när jag frågar,
då skyller dom bara ifrån sig, eller som alltid; "jag vill inte prata om det, det är bara jobbigt"

men för helvete!
eftersom ni inte pratar, hur tror ni jag ska kunna styra allt?
vill ni veta hur det känns att bli fasthållen och våldtagen?
så kan jag ju räkna upp alla andra saker oxså, men det gör jag inte.

det var nått mer jag skulle skriva, men nu har jag glömt det.
jävla fan oxså. kanske kommer på det senare


nu känner jag att nangiala vore vore skönt att komma till.
jag gillar körsbär. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar och kan visst. Jag tror på dig!

Du var så duktig när jag såg dig spela i den där ryska solens barn att jag knappt kände igen dig.

Vad är det för teater grej du har på gång nu?



Kram/Nina

2012-02-11 @ 15:41:20
Postat av: Syster

Jag bryr mig visst! <3<3<3

2012-02-11 @ 16:01:43
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0