MM.BD.

Idag var jag ner på stan, visst fan, måste bara säga (ointressant, annteckna?),
igår när jag åkte med bussen in till stan så krockade den med bussen framför,
flög värsta framåt, sen efter, ett par timmar kanske, så kände jag värsta smärtor i ryggen,
och nacken. av den lilla krocken.! helt sjukt.!

Iaf, jag var bort en sväng på en grej,
och när jag var påväg dit så såg jag en affich(stava?!),
direkt när jag såg den så tänkte jag på jimmy.
jag rev ner den och läste den, och seriöst, den var som skriven för Jimmy <3

Jag rang honom tidigare idag, och vi kom på att det skulle passa oss båda,
så vi ska försöka styra upp lite stuff, och se om det funkar. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0