ont.

har fått sådär äckel-ont i vänster armen, som jag började få, när jag fick borelia.
är sjukt rädd jag ska få det igen. det var en mardröm att ha det.
ingen läkare tog något på allvar,
sen när min vänstra sida började domna bort helt som började dom tänka.
fy fan.
först fick jag tabletter att äta, men dom gjorde mig bara illamåendes, och jag kunde inte svälja dom,
och folk (nämner inga namn) sa att jag gick på droger.

det slutade med att på min 15 årsdag, eller var det 16, fick åka in till lassarettet,
oc fick botningsmedlet i dropp. så jag fick gå runt med en liten boll i fickan,
sen en slang som gick vidare upp till en kanyl jag hade i handen, som droppade in vaccsinet/medicinen.
lite läskigt var det dom första dagarna att fixa till det själv, men jag lärde mig.
såg säkert kul ut och folk i skolan undrade säkert, men jag brydde mig inte.

hoppas bara det är något annat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0