18:35

Idag var jag med farmor till sjukhuset i falun, hon skulle ta prover.
herregud vilket krångel det blev, men vi fick hjälp till sist.
och till sist kom vi alla på att hon lika gärna kunnat tagit proverna i blge.
men nu är det gjort, som farmor sa "nu kan jag andas ut".
sen ville hon handla lite innan vi skulle ta bussen tillbaka,
när farmor säger lite, så får man räkna med MKT. det blev det.
vi hann båda bli trötta och irriterade på varann innan vi kom hem.
jag fick ta en liten power nap innan jag åkte tillbaka till stan och styrde ärenden.
är helt trött, fast jag inte gjort något speciellt.
är hos sis nu, vi ska till hagaskolan och lyssna på nått grejs om PL.
får se om jag somnar där eller ej.
nej, jag måste styra ett kort som jag ska ge bort till Sören och Inga-lill.
över och ut och fuck you åt helvete som snor våran post!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0