skit dag igår.

Igår var det en riktig dryg "få-veta-jobbiga-grejer-dag"! först var det en sugit morgon, sen var jag till VI i kvarnsten, först massa blodprov, får så stora fula märken efter dom stuckit, så nu ser jag ut som en knarkare i armvecken. Sen upp till tandläkaren våningen ovanför, för att fixa två tänder till, som blivit skadade pga. Min epilepsi och helvetesbulimin. Jag hade pratat med dom innan, och jag skulle få bidrag/stöd, eller vad det heter., sen nu fick jag veta att jag inte får det, tydligen så räknas inte min ena sjukdom som sjukdom. Så får bara det "vanliga" bidraget som alla får från FK, en gång per år. Typ. 150 kr. Jag började nästan gråta, har fort. Tre till tänder som måste fixas. Så nu har jag "bara" en räkning på över 2000. Hatar pengar, hatar allt. Kommer aldrig kunna hämta mina glasögon, kommer aldrig kunna köpa nått jag vill ha. Fan för allt. Jag orkar inte mer, och toppen på allt så går mina frikort ut snart. Hoppas jag dör i nästa anfall jag får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0