till ninan und SiS.

Nina, jag kommer ihåg, för hundra år sen, när vi åkte in till falun, när dom byggde "nya" faluvägen, vi räknade ut att den skulle vara klar när jag tog studenten, vet inte om den blev det, men jag har still kvar min cd freestyle och har still kvar märket, och jag är still gammeldax av mig, jag kan inget nytt, jag skiter i allt, nu vill jag bara försvinna. Ge plats åt dom som förtjänar saker, jag lyckas med inget. Jag har blivit drogad och våldtagen, men det ses som "du har klätt dig för utmanande. jag är för ful, fet och tjock för allt. Jävla Fan för allt. Som rör äckel mig just nu. fan, skit i allt. Men till Morris och katinka, ni är två fina ♡♡.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0