VM invigningen.

Igår var jag und m på VM invigningen i Falun. Det var riktigt flashigt. Och kallt. Jag tappade typ känseln i fötterna. Mando spelade, och kalle moreaus, och hans spelmän från Orsa, och miss Li spelade och en akrobat hängde och slängde och gjorde konster i en "lian"/ ett "tygstycke", kungen, salvia, Victoria, Carl Philip och Sofia var där. Andra gången jag ser dom live, haha, vad löjligt det lät, mando spelade vm låten 2 ggr, det var fyverkeri till, det var jättes något, några av fyrverkeripjäser blev som hjärtan, och några bildade v och m, tyckte jag det såg ut som iaf. Gustaf var mörkhårig igen, han passar mkt bättre i det, än blont/blekt-gulblont. Jag var värsta sur och grinig i början, för vi hittade aldrig vart vi skulle, och det var drygt att gå upp för backen flera ggr. Men tack m för att vi gick på invigningen. ♡ Låter löjligt för dom som inte fattar, men jag blev värsta lugn, glad och varm i hjärtat av att få se mando. As always ♥♥♥♥♥♥ . Synd att jag inte fick några bilder, min kamera hade några sönder, när jag lånade ut den (nämner inga namn), och jag har ingen ful platt-mobil, och SiS kamera jag skulle få låna saknade batteri. Men tror m tog några kort med sin mobil. Skit samma. Vi satt iaf på jättebra platser, tyckte jag iaf. Mando rakt framför oss, och The royalties rakt nedanför oss. En skidåkare hoppade i backen samtidigt när mando spelade och han/hon hade en "dräkt" på sig som lyste, såg ut som en sån där maskerad-skelett-självlysande-dräkt. Flashigt som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0