hvf

Lite fler bilder från resan. Jag har fortfarande hemska drömmar från vi besökte auschwitz-birkenau. Vi var där i kanske 4 timmar. Tänk alla som levt helvetet i flera år. Jag är den som inte glömmer dan efter. Minns fortfarande hur jag kände hur det blev varmare under mina fötter, när jag stod och skrek efter hjälp, från det brinnande taket. Jag minns oxå att jag var den första som gick upp på scenen, och kramade om och "tackade", sioma för det han berättade och han visade tatueringen. Sen efter mig kom massa folk upp, frågade, tackade osv. Hursomhelst, från en sak till en annan,
sis.
ich und m, innan vi ska in i auschwitz-birkenau.
Tyckte detta var så hemskt. Man såg rivmärken i väggarna, efter händer, ja, naglar som försökt rivit sig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0