onsdag.

Igår kväll fick jag ett, eller ja, ännu ett jobbigt anfall. Tungan är sönderbiten, och jag går med ständig migrän. Vi skulle ha åkt och satt lite nya blommor på gravarna, men kände mig så totalt Slut efter mötena jag haft på dagen, och tre dubbelt så trött och Slut efter ett grand mall anfall. Hoppas jag känner mig piggare imorgon, har massa viktiga papper att kolla och läsa igenom, men det får nog vänta till imorgon, vart så mkt ny information, och ännu ett nytt ansikte att lära känna bland alla nya papper osv. Eller hur jag ska uttrycka mig, men hon verkade jättesnäll och trevlig, och lyssnade, och hon sa värsta bra/fina/snälla/trevliga/positiva saker jag inte fått höra på år och dar, svårt för mig att ta in, men får väl försöka. Var ut och köpte lite god frukt och plockade tre buketter blommor tills tommorow, om det inte blir av, får jag väl ge dom till nån jag möter. har fått några plantor av mum und SiS, som är på balkongen, hoppas att jag får några fler. Annars har jag fortfarande kvar mina jag blommor, och en och annan "inflyttningsblomma", från hundra år. Men dom klarar sig bra, kanske "gröna" fingrar går igen i släkten, efter morfar und mum.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fint du gjort! <3

2015-06-24 @ 20:13:37
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0