dop.

Åh jag var på ett underbart dop förra lördagen. Lille fina Arvid blev döpt. Det var värsta fint och mysigt. Jenny, Robert och Arvid ,, var Hur fina som helst.! Blev värsta nervös när prästen, Angerd pekade på mig, att jag skulle fram och fota vid själva dopsermonin.., när alla deras släktingar och vänner och som satt och grät. Men tror det blev bra. Prästen tackade vet inte varför, kanske. För hon döpt både mig och min syster, konfirfmerat oss, begravde både morfar, mormor, farmor & pappa<3 Men ibland fattar ingen. Som vanligt. det är inte jag, som blir wierd, konstig, och dum ibland.,eller uppför mig konstigt., den enda som sagt det och att hon förstår. Är hon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0