trevlig kväll. ja, förmiddag.

M hade skaffat biljetter till, Abba musikalen/ musik konserten. Den var verkligen super bra., iaf andra akten, då showade dom mer, sjöng mer Abba låtar, och det var så bra på slutet/sista delen, när dom sjöng och dansade, jag ställde mig upp och dansade med och klappade händerna, efter några sek. Gjorde halva salongen lika ^^ :} Flera ställde sig upp och dNsade. Det ty ute jag var kul. En kille som vuxit upp mkt, var med, trodde knappt det kunde vara han,men det vet jag det var., jag pratade lite snabbt med Daniels mamma, men sa att han inte alls skulle veta vem jag var, men att han tränade i kill gymnastik laget. Och vi var ju på sån högre nivå än dom, olika divisioner. Jag hade snyggare och snyggast skor iaf., jag kunde hört av mig, så jag oxå fått dansa runt på detta var det svårt.typiskt'/ över ut/ Hanna Filipsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0