Tre x ❤️❤️❤️

Idag blev det en sån där glad och roligt överraskande dag på Erikshjälpen. Först står jag värsta länge i kassan, mkt folk och effektivt, vissa stunder var jag ensam, men alltså gick galant. 🥳 Och sen vem kommer inte in?. Calle, snygga underbara Calle 😃 Åh vad det var roligt att träffa honom och prata lite ❤️ Sen har vi nästa, Jimmy 😀 Så roligt att se honom! ❤️ Och som det inte slutar där, precis innan jag ska sluta så träffar jag på Klara!! Världens bästa Klara!!! ❤️ och inte nog med det, hon hade tre presenter med sig (förvisso hade hon glömt bort min födelsedag igår, så det blev som överraskningspresenter för båda) Tänka vad glad man kan bli av så lite, från så underbara vänner! ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0