1 år sedan

Kom på att 3de januari var det ett år sedan som jag började på Erikshjälpen., jäklar vad tiden går, och där innan ett par månader var jag på normal., vilket inte alls var bra för mig, en bra jobberfarenhet och god referens i bagaget fick jag, men för mig o mitt psykiska jävla mående sög det, det dalade så jävla fort o neråt och rakt åt helvete och jag därmed. Men, tur och klok var jag där faktiskt!, jag märkte det, tur nog relativt i god tid och slutade., som sagt, djävulen på axeln förstörde 🤬😭 Men skit i den och det nu!, jag HATAR den jävla jävulen!!! FUCK YOU!!!!!! Oj, vad allt blev svart, ville bara säga att jag kom på att jag varit på Erikshjälpen ett år, och det känns så kul, så bra, så jävla roligt, så fantastiskt att få höra att jag gör nått bra, princip varje gång jag är där 🙂 Jag måste bara lära mig att förstå det, men fan!, nu är han där igen och viskar i mitt öra., Käften på dig!, jävla helvetes *****!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0