Fan

Jävla ***!!!! Igår så blev jag ju sen till lunchen eftersom jag varit på sjukhuset och kollade ögat, jag kände massa stress för jag var sen och att det skulle få för ”snabbt”, att äta., jag kom tillbaka o dom andra var i princip klara, ******** satt o kämpade med sina pannkakor, så starkt och grymt gjort av henne att välja det! ❤️ iaf, min matlåda hade hunnit blivit lite ljummen, så ***** tyckte jag skulle värma på den i micron, jag fick till köket för att värma, så hör jag *** i bakgrunden ”lägg upp allt på tallriken innan du värmer!!” Hon liksom verkligen ryter till och låter sådär dum som hon brukar, min aptit sjönk till botten o jag blev så ledsen och panikslagen, så jag gick tillbaka. Vad fan spelar det för roll om maten ligger kvar i lådan?!!! Åh vad jag blev ledsen. ****** och ******** fattade direkt varför jag inte värmde, dom hade hört hur *** lät och förstod hur jag kände ❤️ ***** gick o värmde min mat istället, han tyckte inte jag skulle äta kall mat. Bara det där sättet som *** sa det så tog djävulen över i mitt huvud direkt, den som jag kämpar så in i helvetes mycket för att få bort. Jag blir så arg o ledsen o förbannad när den äckel-idioten tar över 😭😭😭. Det är fan jag HANNA som ska bestämma!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0