"are you working tonight?"

ha en hel crazy dag. det blev jess och mitt måtto under våran tripp vi varit ute på. berlin, bremen och luxenburg. och det må jag säga. helt kooko lixom. fan man kan inte vara utan dom där filurerna från borlänge och karlstad. dom är bäst och vi är bäst. lixsom.vi bodde på assnyggt hotell i bremen. ja tappade bort jess efter giget, men dom hjälpte mig att styra upp taxi och sen beslöt vi oss att hänga på till luxemburg också. ångrar defenitivt inte det. jag och vic har årets absoluta bästa bild. inget slår den. fiskmunn. HAHAHAHA!! swimmingpool är min nya favorit drink, den ser ut som klor, haha, men är väldigt jätte god. berlin var fullt. för fullt. men kul ändå. som vanligt. aldrig tråkigt med hets, plums och mj. kul kul jättekul! jag är då den som är hon med lucky strike i handen. alla dras till mej som jag vore en magnet när jag har det. haha. det är kul. jag hade ett vadslag, så nu är jag svarthårig igen. snyggare. faktiskt.

i luxemburg var det, ja, lite annorlunda än germany. nog att det är mkt sexshopar och nattklubbar i hamburg, men luxenburg var sjukt. jag kanske inte gjorde saken bättre av att jag sprang runt i min polishatt, inte konstigt att vi fick frågan ?are you working tonight??

jess är bäst på att köra bil. världens bästa driver. någonsin.

cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0