ark.

jag har nog inte vart på en så grymt bra konsert som jag var på igår. the ark väcker verkligen alla jävla känslor man har i kroppen. ena stunden var jag tipp topp, dansade hoppade, sekunden efter stod jag och as grinade. dom var verkligen grymt bra. otroligt jätte jätte bra!

jag köpte som vanligt upp massa drinkar för mina tåg pengar, men det löste sig, men jag fick gå från söder till centralen, det var rätt kul ändå. jag sprang runt och sjöng och var full med mej själv. sen ringde jag som vanligt och väckte m och svammlade massa goja. hon börjar nog bli van.

jag älskar erica i min klass. hon är bäst. hon är så jävla vacker. så jävla bra. så jävla underbart.

skola är icke kul, med en natt utan sömn, men det är det värt, massa bra bra jätte bra ark och dans och kul och drinks och lucky och vin och annie. puss puss till henne.

sen så måste jag tilllägga en annan sak som inte har med detta att göra; sluta leka rockstjärna. bara för att du råkar vara lite känd så behöver du inte bli helt kooko och lökig mot dom som såg er från början när ni inte fanns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0