kalmar och lite gbg.

klassen åkte ner till kalmar för några kuliga dagar och träffa underbaraste carolinen och se teater, åka ut på ölandsbron, gå i nagiala vid kungens hus och höra enhörningar, röka lycky och bli fulla, gå på krogen och dansa och bli mer ännu fulla. gå på efterfest och dansa till blondie, gå därifrån och gå hem till svanen mitt i natten vid tre, men är inte hemma fören vid fem. hannavafan. tappa bort gullig klänning och daggen var braig som lärare. kalmar var jättekul, saknar det redan jätte mycket.

sen åkte jag till borås, lekte en stund med ninan innan vi åkte bort till jenny och firade hennes 21 årsdag, fast vi missade ju dock tåget så dom kom och hämtade oss, och vi gick med partyhattar och serpentiner på stan och gick på god thairesturang. sen hem och se gammla beckfilmer,

jag sov på golvet, och snyggerican ringer mig vid tre och vi pratar, sen till frukost blev det prinsesstårta från kalaset igår, sen åkte jag tåg hela jävla dan och var på asdåligt humör, nu sitter jag hos calle och josefin och tvättar kläder, ska nog gå hem till mig sen. igentligen vill jag också vara i amsterdam, men jag vill hellre vara hemma.

jag är tjock och har ont i hjärtat. tornet välter nog snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0