dans hela natten

det blev en mkt lyckad kväll/natt igår. först grillning och mys hos carro, massa gott vin och lucky, och trevliga människor! jag fixade snyggaste frisyren på carro, sen åkte vi in till borlänge och dansade på s2 hela natten, jag och albino tömde baren. "sen brände vi allt i baren på en kvart, fick feeling tog av mig naken, sen blev allt svart" för att citera jättebra drängarna ^^ jag träffade snygganna och vi drack massa god gintonic, det var verkligen superkul att leka med henne<3<3

men framåt morgonkvisten så blev det icke icke kul. jag kommer gående mot min lägenhet, med mina röda 12cm pumps i handen, så ser jag att några jävla idioter hade roat sig med att först misshandlat och slagit sönder lillen, sen vält den! fy fan, har aldrig varit så förbannad, jag skrek tom åt poliserna som jag ringde dit. vad fan har folk för liv när dom gör så? det är andra gången det händer. lök så inihelvete på dom som gjort det!!!

men aif kvällen och natten var superkalas grymt kul. wey, happy hour verkligen.


och den 25 är jag i sthlm och då ska vi fika. faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0