en sång

hamburg, var KUL. men det har varit roligare, jag fick en knäpp och blev helt uppochner och bakochframvänd sista natten, jag ville hoppa ut genom deras fönster och verkligen inte vara kvar längre. men tur att jessica finns<3 det kändes som jag var ett litet barn som låg och storgrät i sin mammas knä, jessica är verkligen bra. me love her lix <3 jag tror vi handlade upp hala pennymarketen på alkohol, det är lix overfullt i hela min lägenhet känns det som. happy hour.

mando i malmö, var, hahahah! väldigt roligt. jag är verkligen bäst på att ta mig längst fram. gustaf var rolig;
?men här hanna, ta min cigarett nu!?
-men jag vill inte ha den.
?jo ta den här nu och så blir allt jättebra, vi ses senare?
jag träffade gullAgnes, det var kul. det kom fram en tysk brud till mig och frågade om hon kunde få en cigarett och jag bara ?This is the best swedish cigaretts ever!?, och så ger jag henne en lucky. sen slog det mig att, fan kommer inte lucky från germany? haha. smart hanna!

jag hatar sj. snusk på dom. det tog tre jävla timmar att åka från borlänge till stlhm, så ja, kul! jag missade mando. jävla skit. men jag hade kul ändå. träffade massa nya jätte snygga och trevliga människor, och bästa GullLisa<3 var där (som fresten är i spanien nu och jag saknar henne as hell. kom hem nu!) mina blandningar gjorde succe, I just love cool up. sen försökte jag hitta ut till aspudden och vinterviken, det var inte lätt, sthlm inte i mitt hjärta. men fram kom jag tillslut. det var någon liten festival där, där träffade jag niklas, sen gick vi hem till han och jag drack mina specialdrinkar. efter ett tag så ringer det en väldigt full bra människa. komentaren ?ja du såg ju rätt rolig ut när du kom vinglandes i skorna du inte kunde gå in?, den kan jag säga att den passar in på dej också, Herr A. Det var en happy hour kväll/natt/morgon/förmiddag. mina drinkar såg ut som skummat kaffe, och deras lampa såg ut som en snurrande blomma (tyckte A). sen blev jag väldigt jätteglad. jag fick höra nått som var väldigt väldigt bra och fint. tack. jag vet inte riktigt vad jag ska säga. jag fick låna bra bok av A. jag rekomenderar inte att man häller salt i mitt vattenglas dagenefter, då får man det slängt i ansiktet. haha. jag ber om ursäkt, lite iaf. Jag har funderat rätt mkt på det du sa till mig, och jag ska förska bli lite mer kreativ.

appropå kreativ, jag handlade taveldukar, målargrejer, bra-att-ha-saker och tee för FÖR MKT PENGAR. men det är det nog värt.

jag har typ blivit bra på att svimma. elelr ja, bra och bra, men det händer typ hela tiden, vakande upp för några timmar sen, med ett fett märke i pannan och en blödande munn. ajaj, ja vad krävs igentligen för att folk ska fatta att sande lix börjar rinna ur timglaset helt, kokain och smällkarameller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0