en simmande råtta.


 

train to the sandviken und springa stairs whit essc.smiley det var en mkt lärorik natt. det hällregnande, och det slutade med att jag sprang i socksen, eftersom mine shoes redan var fett blöta. happy hour smiley

day after, eller dvs tre hours sömn, up up and away to rusta. buy en fett stor grym bandare med två meter stora högtalare och värsta suround ljudet (ops ironi). next stop satooiilll, kaffe kaffe kaffe och bensinas (inte till oss, utan bratten, han fick även god olja.) sen örebro. snygg hotell. sen satin. snyggband och snygg lisa. sen hotell, lucky, vin och smala sussie i våran fett stora bandare. sen afterparty at satin och billiga gratis drinkar, eller var dom inte gratis?smiley nattpromenader och några roliga linor smiley och massa nattbus på hotellet senare sov vi gött och vaknade gött.

upplockning av brallan at the train station, sen eskilstuna here we come. hotellet snyggt som tusan, med realax och bubbelpool och mini bar. wey, perfekt. en mkt kul fota stund hade jag, både på ark och spf. äntun und johän var också där, det var kul, roligas konversationer och brallan roade sig väldigt bra när jag fotade ark ^^ träffade snyggLisa i både örebro och Eskilstuna, en grymt heltbäst brud<3 me like!!smiley

arks avslutning var grymt bäst. hade grymt bäst sällskap då också. hade ställets grymt bästa armar om mig.smiley det var en grymt good kväll helt enkelt.

på vägen till hotellet så gick bralls och jag fel håll, så den 30 min långa vägen, blev två! timmar. men vi hade kul endå, vi såg en simmande råtta.


-vart ligger centrum?

--ditåt.(pekar)

-esklistuna centrum alltså?

--öhh, jaa..(kollar på bralls som hon är dum i huvudet, inte så konstigt om man frågar om esklistuna centrum när man är i det)



image20

image21


next stop the green Lund. cheers.smiley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0