god knows.

kan man få lix som ett efterbakslag elelr nått efter man svimmat? jag sitter här med etthuvud som känns alldelles för litet för min hjärna, och hjärnan växer och huvudet kryper. kan ingen uppfinna extremt starka huvudvärkstabletter till hannan,? Jag är halft döv just nu, för det kännssom huvudet ska sprängas av alla ljud som låter i huvudet. jag har en jättefin bula i huvudet och och stort blåbärke i pannan. ja, life is a bitch, then you die, eller shit happens when you danced naked at parties, eller kort och gott; sanden är på väg att rinna ut helt ur timglaset och det känns som om jag inte orkar vända på det. ännu en gång.



och du. det var du som sa att det inte skulle hända. men det hände. men det var inte jag som började. faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0