som två tioåringar.


idag har jag lekt med ninan<3 det var en hel bäst dag. båt (eka så klart!) ut till tuppö. sitta där i solen, lyssna på drängarna, röka (jag) och bara vara. precis som när vi var små. sen badade vi en massa mitt ute på sjön, hoppade, solade, var som två 10 åringar. det var kul. med ninan kan jag vara mig själv. hon är så bra att prata med. tycker om henne mycket. my låtsas big sis<3

sen åkte jag ut till pappa och morfar. jag skanar dom<3 ska styra upp nya blommor och sånt hos pappa imorgon. sen ska jag bara sitta där hur länge som helst och prata med honom. minnsann ska jag det.

igentligen så skulle jag till gbg imorgon och dansa på way out west, men inge biljett, bra där hanna. icke. jaja, life is a bitch när darinmusik finns. jag får styra upp germany ist då. eller JAG SKA till germany. jag älskar germany, speciellt hamburg. hamburg me like.

vi får ta och styra upp tyskland baby. dra ner dit några månader, styra upp lägenhet, snabbjobb, party every night. du, jag och hamburg baby. you know who you are, my bitch ;D


image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0