18:34

jag orkar verkligen inte med någonting längre. allt är meningslöst, jag är meningslös och värdelös. idag har jag bara legat på mitt rum hos mamma och gråtit. jag kollade inte ens på kalleanka skiten på tv iår. jag har bara gråtit, stor bölat rättare sagt.
 
vi var och tände ljus hos pappa och morfar, jag storbölade påvägen hem. mamma sa inte ett skit, och ändå ser hon mig sitta och tjuta över ratten. jag fattar inte vad som är med henne. jag har gråtit hela jävla dagen, jag gråter nu, jag fattar inte.
 
jag är helt totalt värdelös, dum, ful och tjock. jag blev aldrig som någon av dom önskade sig. dom har en perfekt, vacker, utbildad snygg dotter, varför skulle dom ha mig också? jag, som bara är till besvär, inte lyckats med något.
 
neej, jag orkar verkligen inte. inte ens mando kan få mig på andra tankar, då är det illa. fan hanna va fan, skärp dig, jävla idiot. jaa,jag är ju det, en stor jävla idiot som bara förstör, varför ska jag då gå omkring här och vara ivägen?
 
jag vill bara vara hos min pappa. där han är nu lär det inte finnas problem har jag hört.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0