snart är det jul (på riktigt)

när påsken börjar komma igång säger alltid jag "snart är det jul." nu är det ju jul på riktigt. och jag är sjuk smiley jävla darin! oxå. gött att gå och dra på sig härlig influensa så här passande till jul och helgen. faan. smiley men shit happens when you dance naked at parties. jag kan dansa fast jag är sjuk, feber och en igenrostad hals. jag kan mycket. och jag är väldigt smart, fast folk inte tror det, jag bara spelar lite gla och dum helt enkelt (för att citera smala sussie)smiley

jaha, och när bär det av mot hambugaren och berran igen då?smileymåste ha hem min bokas, harry potter och glasögon mm, mm. Jullan håller på att styra upp egen flat, perfa lix.smiley brittan, deppan och ginvs.lucky party all day and night long. helt kåt lix!smiley

på söndag ska jag och mum knycka granar. det är rätt spännande. tänk er som rudolf gör i sunes jul, fast vi gör det mycket smidigare och ingen ser oss. heja oss!smiley


min lindansmiley har lagt sig under nålen smileysmileysmiley det blev kanonsnyggt. go hannan und lindan hos tatueraresmiley jag fixade till min marilyn för några dar sen, hon blev oxå brasmiley


nej, nu tror jag att jag ska ta lite av mums huskur-mot-förkyldning-mm-osv- special dryck.smiley

Blog Image


över und ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0